Sukcesy Łodzi
Urząd Miasta Łodzi ma się czym pochwalić, ponieważ rozpoczął rok od sukcesów. Zostaliśmy laureatem konkursu EuroCertyfikat 2008 w kategorii „Certyfikat Dobrych Praktyk Obsługi i Usług”.
- To wysokie europejskie wyróżnienie przyznawane jest samorządom,
podmiotom i organizacjom za wysoki standard funkcjonowania firmy,
doskonałą politykę rozwoju oraz surowe spełnianie wymogów Unii
Europejskiej - powiedział prezydent Jerzy Kropiwnicki.
Drugie wyróżnienie przyznał nam magazyn „Brief”, który wśród innych 19
miast pochwalił Łódź za najlepsze narzędzia marketingowe i promocyjne.
Dokładnie chodziło o nowatorską billboardową kampanię Kapitana Kultury
i Miss Polonia, która promowała Łódź jako Europejską Stolicę Kultury
2016.
- Krzysztof Candrowicz poinformował mnie także, że podczas konferencji
poświęconej problematyce europejskich stolic kultury, została
przedstawiona ekspertyza pani Urszuli Podrazy „Prasa o ESK - jak
komunikować się z mediami?” – wyjaśnił prezydent J. Kropiwnicki. – Łódź
została uznana za lidera i pochwalona m.in. za szeroką promocję,
kreatywność, konkrety, poparcie mieszkańców.
Według tej ekspertyzy, pozostałe miasta kandydujące w 2016 r. już nie
zostały tak pozytywnie ocenione np. Warszawę skrytykowano za „brak
pomysłów”, Lublin „niemrawe starania”, a Szczecin za „zmarnowany rok”.
- Ważne jak nas widzą, dlatego miejscowe oceny też są bardzo ważne. Czy
istnieje w Łodzi wola wygrania ESK 2016? Trzeba pamiętać, że skłonność
do narzekania zabija wizerunek naszego miasta – podsumował prezydent. <www.lodz.pl>
ostatnia aktualizacja: 2009-01-29