Nowe twarze młodych

Blisko 200 chętnych wzięło udział w dwudniowym castingu programu „Młodzi w Łodzi”. Sześcioro wybrańców zostanie „twarzami” przygotowywanej na maj br. - trzeciej już odsłony kampanii. Wyłonieni zostaną dziś.

Poszukiwani byli młodzi ludzie - studenci na stałe lub czasowo mieszkający w Łodzi. Atrakcyjni, przebojowi, ale niekoniecznie „grzeczni”… Ważne, by mieli „to coś” i wykazali się umiejętnościami aktorskimi oraz dobrą dykcją. Ci, którzy wygrają casting mogą liczyć na wynagrodzenie oraz niezapomniane chwile przy realizacji kampanii promocyjnej oraz samego programu „Młodzi w Łodzi”.

Trzecia odsłona projektu „Młodzi w Łodzi” startuje z początkiem maja. Po raz pierwszy będzie miała charakter ponadregionalny. Program będzie reklamowany na 180 billboardach w największych polskich miastach oraz na pojazdach komunikacji miejskiej m.in. w Kielcach, Płocku, Częstochowie i oczywiście Łodzi. Ponadto przez cały maj 30-sekundowy spot wyświetlany będzie na Rynku Manufaktury.

Akcji promocyjnej towarzyszyć będą ciekawe eventy i liczne konkursy – zapowiadają specjaliści od kreacji z firmy Great Open Mouse, którzy na zlecenie Biura Rozwoju Przedsiębiorczości i Miejsc Pracy przygotowują kampanię. <www.lodz.pl>

ostatnia aktualizacja: 2009-04-02
Komentarze
Polityka Prywatności