Nowe twarze młodych
Blisko 200 chętnych wzięło udział w dwudniowym castingu programu „Młodzi w Łodzi”. Sześcioro wybrańców zostanie „twarzami” przygotowywanej na maj br. - trzeciej już odsłony kampanii. Wyłonieni zostaną dziś.
Poszukiwani byli młodzi ludzie - studenci na stałe lub czasowo
mieszkający w Łodzi. Atrakcyjni, przebojowi, ale niekoniecznie
„grzeczni”… Ważne, by mieli „to coś” i wykazali się umiejętnościami
aktorskimi oraz dobrą dykcją.
Ci, którzy wygrają casting mogą liczyć na wynagrodzenie oraz
niezapomniane chwile przy realizacji kampanii promocyjnej oraz samego
programu „Młodzi w Łodzi”.
Trzecia odsłona projektu „Młodzi w Łodzi” startuje z początkiem maja.
Po raz pierwszy będzie miała charakter ponadregionalny. Program będzie
reklamowany na 180 billboardach w największych polskich miastach oraz
na pojazdach komunikacji miejskiej m.in. w Kielcach, Płocku,
Częstochowie i oczywiście Łodzi. Ponadto przez cały maj 30-sekundowy
spot wyświetlany będzie na Rynku Manufaktury.
Akcji promocyjnej towarzyszyć będą ciekawe eventy i liczne konkursy –
zapowiadają specjaliści od kreacji z firmy Great Open Mouse, którzy na
zlecenie Biura Rozwoju Przedsiębiorczości i Miejsc Pracy przygotowują
kampanię. <www.lodz.pl>
ostatnia aktualizacja: 2009-04-02