Miasto kultury z nagrodą

Film promujący Łódź został wyróżniony podczas Przeglądu Filmów Promocyjnych Miast i Regionów PromoCity. Spot „Łódź – miasto kultury” okazał się najlepszy w kategorii materiałów prezentacyjnych. Otrzymał także nagrodę publiczności, wśród której znaleźli się przedstawiciele samorządów z całej Polski oraz specjaliści z branży marketingu terytorialnego.

Do pierwszej edycji odbywającego się w Lublinie konkursu zgłoszono 63 filmy. Nagrody przyznano w trzech kategoriach. Najlepszym spośród spotów telewizyjnych okazała się prezentacja „Pozytywnie nakręceni polecają Śląsk” zgłoszony przez województwo śląskie, zaś w kategorii prezentacji internetowych wyróżniono Poznań.

Film „Łódź – miasto kultury” powstał w 2007 r. na potrzeby akcji promującej Łódź jako kandydata do tytułu Europejskiej Stolicy Kultury w 2016 roku. Dwunastominutowy obraz pokazuje tradycje Łodzi oraz jej współczesność, prezentuje postacie związane i kojarzone z Łodzią, najbardziej rozpoznawalne miejsca i obiekty oraz najważniejsze imprezy kulturalne odbywające się w mieście. Film był już kilkakrotnie nagradzany w krajowych i zagranicznych konkursach branży turystycznej. (www.lodz.pl)

ostatnia aktualizacja: 2009-09-30
Komentarze
Polityka Prywatności