Festiwal Reklamy AD Days

Festiwal Reklamy AD Days to święto komunikacji społecznej, promocji wizualnej, reklamy, które odbędzie się 19-21 listopada 2009 w Łodzi. W ciągu trzech dni w przestronnych halach Łódź Art Center odbędą się: targi usług dla instytucji i jednostek administracji publicznej, wystawa prac wybitnych projektantów reklamy, prezentacja młodych twórców aspirujących do kariery na rynku reklamy, warsztaty z podstaw kreacji reklamowej, seminarium, panele dyskusyjne oraz imprezy towarzyszące. AD Days proponuje Łódź jako miejsce spotkań i zabawy dla polskiej branży reklamowej.

Zapraszamy młodych ambitnych twórców do współtworzenia Prezentacji Młodych Twórców Reklamy 'Idea Hunters', centralnego punktu programowego pierwszego Festiwalu Reklamy AD Days w Łodzi. Młodzi niezależni twórcy będą mieli szansę dokonania autoprezentacji swoich pomysłów w dziedzinie reklamy.

Prezentacja Idea Hunters to propozycja skierowana do studentów i absolwentów szkół artystycznych, a także do osób zajmujących się reklamą zawodowo niezwiązanych z żadną agencją reklamy. Do przeglądu zapraszamy wszystkich, którzy czują potencjał twórczy w przestrzeni komunikacji społecznej, reklamy, wizualnych form promocji.

Z nadesłanych prac Jury wybierze najciekawsze propozycje kampanii reklamowej, które zaprezentowane zostaną szerszej publiczności na Prezentacji Idea Hunters eksponowanej przez cały czas trwania Festiwalu Reklamy ADDays w Łodzi 19-21 listopada.

Jury nagrodzi autora/autorów najciekawszej propozycji na kampanię reklamową nagrodą pieniężną 3 000 zł oraz miesięcznym stażem w wybranej agencji reklamowej.

ostatnia aktualizacja: 2009-10-04
Komentarze
Polityka Prywatności