Łódź - na fali reklamy?

W Łodzi spotkali się twórcy reklamy i promocji wizualnej. Podczas Festiwalu Reklamy AD Days o nowych klientów i pracowników powalczą także prestiżowe polskie agencje PR-owskie.A to wszystko w stylowych wnętrzach pofabrycznych Łódź Art Center w dniach 19-21 listopada.

W ramach wydarzenia odbędą się m.in. warsztaty z podstaw kreacji reklamowej, seminaria, panele dyskusyjne oraz szereg imprez towarzyszących. Odwiedzający mogą liczyć na targi usług dla instytucji i jednostek administracji publicznej, czyli „Galerię Marketingu Miejsc”. O tym jak instytucje publiczne próbują wykorzystać reklamę w budowaniu dobrego PR-u swoich miast, dyskutowano podczas specjalnej debaty burmistrzów i prezydentów. Wiceprezydent Łodzi Włodzimierz Tomaszewski przypomniał, że miasto kandydując do tytułu Europejskiej Stolicy Kultury, wykorzystuje swój artystyczny potencjał i dzięki temu „Łódź nabiera wiatru w żagle”.

- Często Polacy nie doceniają Polski, dopiero od niedawna część łodzian zaczęła wierzyć w swoje miasto - mówił wiceprezydent W. Tomaszewski. – My nasz wizerunek staramy się budować na markach nazwisk ludzi znanych i z pasją, takich jak: David Lynch czy Daniel Libeskind.

Festiwal jest jednak okazją do szerokiego spojrzenia na reklamę – odbędzie się prezentacja prac jej wybitnych projektantów („Wystawa Mistrzów Reklamy”). Nie zabraknie także miejsca dla młodych adeptów reklamy, którzy będą mieli okazję zaprezentować się podczas „Idea Hunters”. W konkursie mogą wykazać się zarówno studenci i absolwenci szkół artystycznych, jak i osoby zajmujące się reklamą zawodowo. Najciekawsze propozycje kampanii reklamowej zaprezentowane zostaną na specjalnej wystawie w trakcie festiwalu. Dodatkowo jury nagrodzi autora najciekawszej propozycji nagrodą pieniężną w wysokości 3 tys. zł oraz miesięcznym stażem w wybranej agencji reklamowej.

Bogata jest także oferta warsztatowa – osoby związane z biznesem będą mogły podszkolić się w strategii budowania marki firmy, czy w procedurach współpracy z agencją reklamową. Swój panel będą mieli również studenci. Nie zabraknie dobrej muzyki - 19 listopada w klubie Łódź Kaliska zagra zespół Wu-Hae, a dzień później w zabytkowej elektrociepłowni EC1 zagrają: DJ No. 107 i zespół Kamp! Festiwal Ad Days ma pokazać Łódź jako inicjatora ważnych wydarzeń promocyjnych w Polsce i zaprezentować miasto jako ważny ośrodek w branży reklamowej. Bilet jednodniowy kosztuje 10 zł, wejściówka trzydniowa – 20 zł. <www.lodz.pl>

ostatnia aktualizacja: 2009-11-20
Komentarze
Polityka Prywatności