Innowacyjny projekt - Certyfikat Menedżerów Województwa Łódzkiego

Dział: Łódź

W Urzędzie Wojewódzkim 15 listopada odbyło się spotkanie inicjatorów tego projektu, wśród których jest Wydział Organizacji i Zarządzania PŁ. Certyfikacja ma za zadanie uznawanie i docenianie wiedzy i kompetencji osób kierujących organizacjami oraz wskazywanie im możliwej dalszej drogi rozwoju zawodowego.

Dzięki temu innowacyjnemu przedsięwzięciu powstaje system uznawania efektów uczenia się, będących wynikiem kształcenia się w trybie formalnym, pozaformalnym i nieformalnym. Wielu menedżerów z przedsiębiorstw, którzy bardzo często wiedzę i doświadczenie zdobywali „na gorąco w trakcie pracy”, będzie mogło sprawdzić i potwierdzić swoją wiarygodność i kompetencje. Certyfikacja skróci także proces rekrutacji i pomoże szefom poznać potencjał swoich pracowników i wyłowić największe talenty.

Certyfikacja przeprowadzona będzie na trzech poziomach: podstawowym, operacyjnym i strategicznym. Certyfikacja jest dobrowolna i bezpłatna. Nadanie Certyfikatu związane jest z wpisem do „Księgi Certyfikowanych Menedżerów”. Eksperci dokonają oceny 25 kompetencji, stosując takie narzędzia jak: samoocena kandydata, test wiedzy i rozmowa kwalifikacyjna.

Aktualnie Kapituła przystępuje do procesu oceny 35  kandydatów wyłonionych z pierwszej historycznej edycji. 12  stycznia 2011  planowana jest  uroczysta gala, na której zostaną wręczone pierwsze certyfikaty.

źródło: PŁ


ostatnia zmiana: 2010-11-17
Komentarze
Polityka Prywatności