Duże zainteresowanie seminarium z cyklu Dzień Dobry Biznes

Dzień Dobry Biznes
Dział: Łódź

Pierwsze seminarium z cyklu "Dzień Dobry Biznes", dedykowane łódzkim studentom i absolwentom okazało się sukcesem. Cieszyło się dużym zainteresowaniem - uczestniczyło w nim ok. 140 osób.

26 lutego w Łodzi odbyło się pierwsze seminarium poświęcone zagadnieniu biznesu "Dzień Dobry Biznes". Podczas niego o swoich pierwszych krokach w biznesie opowiedział Filip Miłoszewski, założyciel mobilnej listy zakupów listonic.pl., a Henryk Pietraszkiewicz - Prezes Zarządu FM Banku S.A.  -  wskazał bariery rozwoju młodych przedsiębiorców w Polsce. Przedstawiciel Banku Gospodarstwa Krajowego zaprezentował atrakcyjne źródła finansowania w postaci instrumentów pozadotacyjnych, przekazał kompleksową wiedzę na temat możliwości jakie oferuje Łódzki Regionalny Fundusz Powierniczy JEREMIE.

Seminarium rozpoczęło się przemówieniem prof. zw. dr hab Janusza Świerkockiego - Prodziekana Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego UŁ  ds. współpracy z zagranicą.

Podczas seminarium przeprowadzono dwie sesje warsztatowe:

"Załóż swój własny biznes już dziś – czyli co, gdzie i kiedy?" oraz "Mam swój biznes, ale jak zostać liderem? Czyli krótki wstęp do strategii marketingowej", w których studenci udzielali się aktywnie, zadając pytania. Dyskusja toczyła się również po zakończeniu zajęć.

Po tej części przyszedł czas na pytania do ekspertów, którzy przedstawiali propozycje korzystania z pożyczek oraz poręczeń oferowanych w ramach Inicjatywy JEREMIE.

"Dzień dobry biznes" to cykl seminariów dedykowanych studentom i absolwentom uczelni, którzy chcieliby założyć własny biznes lub też prowadzą przedsięwzięcie, w ramach którego planują skorzystanie z dotacji zwrotnych w formie pożyczek lub poręczeń z Inicjatywy JEREMIE. Cykl DDB to organizowane wraz z najlepszymi uczelniami wyższymi spotkania, podczas których słuchacze mogą:

  • poznać przedsiębiorców, którzy stali się liderami na rynku,
  • porozmawiać z Pośrednikami Finansowymi realizującymi w praktyce pomoc z JEREMIE,
  • wziąć udział w warsztatach nt. zakładania własnej firmy lub poznać podstawy marketingu i strategii marketingowych.

Więcej informacji:

www.jeremie.com.pl

Fot. JEREMIE


opublikowano: 2013-03-08
Komentarze
Polityka Prywatności