26 czerwca 2010 (sobota)
(Archiwum)

Heineken sprawdzi czy Łodzianie są gotowi na festiwal

Czy Łodzianie są gotowi na festiwalowe emocje tego lata? Od 25 do 26 czerwca sprawdzi to wyjątkowy team Heinekena! Łódź będzie piątym miastem Polski, które znalazło się na liście Heineken Tour 2010!

Heineken Music - organizator i sponsor najważniejszych muzycznych wydarzeń na świecie i w Polsce, m.in. Open’er Festival, po raz kolejny angażuje się w wyjątkowe wydarzenie. Tym razem jest to ogólnopolski tour przez osiem miast, m.in. Kraków, Katowice, Wrocław, Toruń, który jest częścią kampanii Gotowy na festiwal.

Od 25 do 26 czerwca br. pięciu ambasadorów marki, prezenter muzyczny - Piotr „Kędzior” Kędzierski, stylistka - Ewa Krajewska, reżyserka - Katka Michalska, Lude Reno – Francuz na stałe mieszkający w Polsce i muzyk - Grzegorz „Wicio” Witkowski, będą zachęcać mieszkańców Łodzi, do pokazania i udowodnienia, że są gotowi do świętowania!

W trakcie wizyty bus’a w mieście odbędzie się m.in. konkurs na 30 sekundowy scenariusz filmowy, który przedstawia ideę Gotowy na festiwal. Scenarzystą filmu może zostać każdy Łodzianin, który do dnia 24 czerwca br. do godz. 15.00 prześle swoją propozycję
na adres heinekenpolska@gmail.com. Spośród najbardziej zabawnych i kreatywnych propozycji zostanie wyłoniony zwycięzca, którego projekt zostanie zrealizowany. Dodatkowo osoba ta otrzyma czterodniowy karnet na Open’er Festiwal!

Przez dwa dni mieszkańcy miasta, będą mieli okazję spotkać się z członkami Heineken bus’a i opowiedzieć im, jaką role odgrywają w ich życiu festiwale. Team Heinekena, porozmawia również ze znanymi mieszkańcami Łodzi - polskim rysownikiem komiksowym Przemkiem „Trust” Truścińskim oraz wokalistą grupy Cool Kids of Death Krzysztofem Ostrowskim. Panowie opowiedzą, co dla nich oznacza bycie gotowym na festiwal.
Gotowy na festiwal to motyw przewodni całej kampanii, której ideą jest nawiązanie do typowo festiwalowych zachowań i emocji przeżywanych w „pozafestiwalowej” przestrzeni. Kampania składa się ze spotu telewizyjnego, kinowego, działań w internecie
i na portalach społecznościowych. Akcja Heineken Tour 2010 dopełnia kampanię poprzez osobisty kontakt i doświadczenia z marka i jej ambasadorami. Skierowana jest do osób ceniących festiwalową atmosferę i klimat wielkich wydarzeń muzycznych.

W czasie całej trasy wśród osób, które w trakcie pobytu Heineken bus’a w danym mieście, wykażą się festiwalowym myśleniem oraz pomysłowością, zostaną rozdane karnety na Open’er Festival.

Informacje dotyczące całej trasy Heineken Tour 2010 będą na bieżąco pojawiać się na facebookowym profilu marki oraz stronie www.heineken.pl.


ostatnia aktualizacja: 2010-06-23
« powrót
Komentarze
Polityka Prywatności