24-28 października

FASHION WEEK POLAND

Prawie sto dwadzieścia kolekcji, showroomy, pokazy, szkolenia, wystawy. To wszystko podczas siódmej edycji Fashion Week Poland. Impreza odbędzie się w dniach 24-28 października na terenie Łódzkiej Specjalnej strefy Ekonomicznej.

Tej jesieni, już po raz siódmy organizatorzy FashionPhilosophy Fashion Week Poland zaproszą gości z całego świata do udziału w wyjątkowym wydarzeniu, którego ideą jest prezentacja i promocja premierowych kolekcji rodzimych projektantów. Główne wydarzenia po raz kolejny będą zlokalizowane w pofabrycznych przestrzeniach Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej (ul. Tymienieckiego 22/24) oraz nowoczesnych namiotach pokazowych mieszczących się w zabytkowym kompleksie Księży Młyn, w niedalekiej odległości od centrum miasta.

Organizatorzy stawiają sobie wysoko porzeczkę. W tym roku nawiązali współpracę ze światową agencją IMG Fashion, która stoi za organizacją tygodni mody w Nowym Jorku, Londynie czy Berlinie oraz wydarzeń takich jak SuperBowl. Amerykanie dostrzegli potencjał w Fashion Week Poland
i zdecydowali się na kilkuletnią współpracę z FashionPhilosophy. IMG to światowa jakość i wielkie gwiazdy. To ogromna szansa dla Fashion Week Poland na rozwój i nowe możliwości.

POKAZY

Esencją wydarzenia są pokazy. Maraton modowy rozpocznie się w czwartek 25 października.  W ramach Designer Avenue zobaczymy ponad 30 kolekcji. Wybieg Off Out Schedule będzie przez cztery dni (25-28 października) miejscem prezentacji kolekcji różnych projektantów. Jak zawsze pojawią się goście specjalni – projektanci tworzący poza granicami naszego kraju.

25 października goście Fashion Week zobaczą kolekcję Nuno Baltazar. Z kolei w ramach współpracy z Not Just a Label, jednej z największych platform internetowych dla branży modowej na świecie, 26 października swoją kolekcję pokaże Mads Diensen.

Podczas 7. edycji FashionPhilosophy będzie można zobaczyć fenomenalną twórczość Dawida Tomaszewskiego, nazwanego przez Annę Wintour następcą Diora i Małgorzatę Dudek, która przyjedzie do Łodzi wprost z pokazu w ramach nowojorskiego tygodnia mody.

Bilety i karty wstępu dostępne na www.fashionweek.pl / UDZIAŁ

SHOWROOMY

Nieodłącznym elementem FashionPhilosophy jest Showroom projektantów. Na przestrzeni 2000 m² znajdzie się prawie 100 stoisk młodych twórców. To wyjątkowe miejsce do rozmów, obejrzenia
z bliska kolekcji na nadchodzący sezon i zakupów. W sąsiedztwie Showroomu będzie znajdowała się przestrzeń przeznaczona dla znanych marek modowych i lifestylowych-Concept Store. Podczas spaceru między stoiskami, napijemy się kawy lub świeżo wyciskanego soku, porozmawiamy
z redaktorami takich magazynów jak Elle i KMAG. Zarówno Showroom, jak i Concept Store będą otwarte dla gości Fashion Week od czwartku do niedzieli (24-28/10). Wstęp już od 25 złotych.

SALON W ANDEL’S HOTEL

Tej jesieni do programu Fashion Week Poland dołączy nowy, wyjątkowy projekt. Dwudziestego szóstego października w przestrzeniach hotelu andel’s zagości ekskluzywny salon, w którym zaprezentowane zostaną kolekcje Agaty Wojtkiewicz, Michała Szulca, Natalii Jaroszewskiej, Macieja Zienia, MMC Studio Design. Każdy z projektantów zaprezentuje swoja kolekcję we wnętrzu hotelowego pokoju. Salon będzie miejscem spotkań z kupcami i mediami. Wstęp na specjalne zaproszenia.

LET THEM KNOW

Dla spragnionych wiedzy przygotowaliśmy cykl szkoleń Let Them Know. Projekt kierowany jest zarówno do profesjonalistów - projektantów, producentów, specjalistów ds. marketingu, jak
i do wszystkich osób chcących poszerzyć kompetencje z zakresu branży modowej. Swoją wiedzą będą dzielić się specjaliści z Polski i z zagranicy. Wśród nich znajdą się Justyna Kasprzycka
– przedstawicielka NellyRodi - światowej agencji prognozującej trendy i Stefan Siegel- założyciel Not Just a Label. Portal zajmujący się prezentacją i sprzedażą kolekcji projektantów z całego świata
to według Vogue najbardziej wpływowa strona internetowa promująca współczesną modę i obiecujących projektantów na świecie. Szkolenia będą dotyczyły m.in. przygotowaniu kolekcji
do profesjonalnej prezentacji przed kupcami, pozyskiwania sponsorów, promocji mody w social media. Uczestnicy Let Them Know poznają  zasady Visual merchandising (NellyRodi) i tajniki psychologii sprzedaży. Szkolenia na zapisy-rejestracja na www.fashionweek.pl  

WYSTAWY

Podczas siódmej edycji FashionPhilosophy nie zabraknie wystaw. Jak co sezon w programie Off Out Of Schedule znajdzie się Young Fashion Photographers Now-prezentacja zdjęć młodych, awangardowych twórców- Łukasz Dziewic & Magdalena Pankiewicz, Aga Stodolska, Kinga Wasilewska, Marcin Kosakowski, Monika Jelińska, Małgorzata Turczyńska, Michał Polak, Daniel Jaroszek, Tomasz Chudziński i Paulina Wierzgasz. W ramach Fashion Week odbędzie się też wystawa zdjęć Mikołaja Komara-redaktora naczelnego magazynu KMAG.

Swoje osiemnaste urodziny będzie świętować główny partner medialny FashionPhilosophy- Elle. Z tej okazji, magazyn zabierze gości tygodnia mody w sentymentalną podróż i w ramach urodzinowej wystawy pokaże wystawę najlepszych okładek Elle na przestrzeni osiemnastu lat.

Goście Fashion Week będą także mieli okazję obejrzeć wystawę fotografii Rona Kedmi zlokalizowaną w Muzeum Kinematografii. Prace izraelskiego artysty można znaleźć w takich magazynach jak
GQ czy Vogue.

W trakcie Fashion Week we wnętrzach Mebloteki przy ul. Piotrkowskiej 138/140 na powierzchni 60 m² zaaranżowana zostanie przestrzeń mieszkania w ramach wystawy „Miss Onomono’s & Mister Yellow’s eco home”. To całościowa koncepcja wystroju mieszkania, w którym każdy element jest upcyklingowy.

W Off Piotrkowska zagości wystawa fotografii magazynu Melba.

Szczegóły na temat możliwości udziału w FashionPhilosophy Fashion Week Poland dostępne
są na http://www.fashionweek.pl/participant_information/tickets.

Wszyscy, którzy nie będą mogli przyjechać w październiku do Łodzi będą mogli na żywo oglądać pokazy Designer Avenue i Off Out Of Schedule na stronie www.fashionweek.pl i na platformie www.notjustalabel.com

FashionPhilosophy FASHION WEEK POLAND to projekt organizowany we współpracy z Urzędem Miasta Łodzi. Oficjalnym partnerem medialnym wydarzenia jest magazyn ELLE, a głównym sponsorem marka Orsay.


opublikowano: 2012-10-22
Komentarze
Polityka Prywatności