14 listopada 2012 (środa)

Storytelling, a może własny biznes?

Już 14 listopada br. odbędzie się wspólny projekt SKN Marketingu AIDA oraz Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości (AIP), którego tematem będzie: Marketing + własny biznes = sukces!

Na spotkaniu będziecie mogli dowiedzieć się, jak wiele korzyści może przynieść założenie własnego biznesu na studiach, w ramach start-up. Zaproszeni goście opowiedzą o swoich sukcesach, porażkach oraz przybliżą uczestnikom wielki świat biznesu. Ponadto dowiedzieć się będzie można, jakie formy promocji i marketingu są niezbędne na początku własnej działalności, a także na czym polega storytelling – rzadka forma marketingu.

Atrakcją spotkania będzie losowanie nagród ufundowanych przez Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości – możliwości uczestnictwa w specjalistycznych szkoleniach.

W panelu wezmą udział:

Krzysztof ŁuczakQupony.pl – karierę zaczynał od start-up utworzonego w 2010 r., do którego obecnie należy platforma dla reklamodawców, umożliwiająca sprawne zarządzanie kampanią marketingową. Laureat nagrody House of Walkers Project, inicjatywy Johnnie Walker oraz AIP Seed Capital.

Tomasz GrzywaczewskiStorytisers – na swoim koncie ma ponad 100 prelekcji, m. in. na konferencji TEDx Warsaw i Business Sopot Festival. W swoim biznesie wykorzystuje storytelling – połączenie mocnych opowieści ze strategią marketingową. W życiu prywatnym podróżnik, który w 2010 r. pokonał trasę 8 tys. km, z Syberii do Indii, w ramach Long Walk Plus Expedition.

To wszystko już:       14 listopada 2012 r.

Godzina:                    15.00 – 17.00

Miejsce:                      Wydział Zarządzania UŁ, ul. Matejki 22/26 w Łodzi

Sala:                            307 (III piętro)

 

Liczba miejsc ograniczona!!!

Chcesz mieć pewne miejsce? Wyślij swoje imię i nazwisko na adres:

sknaida@gmail.com


opublikowano: 2012-11-06
Komentarze
Polityka Prywatności