Oszałamiająca suknia Carlo Rossi, wykonana z ponad 50 000 tysięcy naturalnych czerwonych płatków róż, podbiła serca publiczności podczas pierwszego dnia pokazów na FashionPhilosophy Fashion Week Poland w Łodzi.
Wyjątkowa suknia Carlo Rossi była najwyraźniejszym akcentem pierwszego dnia tegorocznego święta mody Polsce. Została stworzona specjalnie dla marki Carlo Rossi przez młodych projektantów Cocoon oraz florystyczny duet Sekunda&Sieradzan. Jej wykonanie zajęło aż 160 godzin pracy projektantów i florystów, którzy „utkali” suknię z 50 000 płatków róż.
Efekt był spektakularny. Suknia Carlo Rossi stanowiła uosobienie piękna, kobiecości i stylu glamour – stałych elementów towarzyszących ulubionej marce wina Polek.
„Marka Carlo Rossi już od kilku lat zaskakuje wyjątkowymi projektami przygotowywanymi specjalnie dla kobiet. W tym roku kreacja Carlo Rossi z tysięcy płatków róż w niezwykły sposób łączy świat mody ze sztuką florystyki i jak do tej pory jest to najefektowniejsza niespodzianka którą przygotowaliśmy dla swych konsumentek” – mówi Adam Jęda, Kierownik Marki Carlo Rossi.
dodane przez ATW