10 maja 2014 (sobota)

WOJNY MARKETINGOWE - MARKETING CHALLENGE VIII

MARKETING CHALLENGE VIII

Serdecznie zaprasza do udziału w projekcie Marketing Challenge, który odbędzie się 10 maja 2014 r. na terenie centrum miasta Łodzi.

Dla kogo jest organizowany turniej? Dla studentów, którzy chcą sprawdzić swoją wiedzę z zakresu marketingu w praktyce. Każdego roku sprawdzana jest znajomość innego obszaru, łącząc dobrą zabawę z rozwojem osobistym. Nie jest to kolejny konkurs, który można zaszufladkować jako teoretyczny o skostniałej strukturze. Po pierwsze, polega on na studiach przypadków, które uczestnicy muszą rozwiązać, wykorzystując wiedzę w praktyce. Po drugie, aby to zrobić, poruszają się po mieście w poszukiwaniu kolejnych lokalizacji, w których czekają na nich zadania. Po trzecie, nie mogą poruszać się niczym innym niż komunikacja miejska. Co zrobić, żeby wygrać? Posiadać wiedzę, umieć zarządzać swoim czasem i zespołem, potrafić pracować w grupie pod presją czasu, posiadać orientację w terenie oraz ogromne pokłady kreatywności i entuzjazmu.

Ze względu na chęć ciągłego rozwoju projektu, podjęto decyzję, że tegoroczna edycja Marketing Challenge będzie pierwszą edycją ogólnopolską, a jej tematyką zostaną Wojny marketingowe. Celem jest ukazanie uczestnikom, że marketing, szczególnie w obecnych czasach, ma charakter wojenny ze względu na ciągłą i nierzadką ostrą walkę konkurencyjną. Dlatego też obszary tematyczne zadań dotykać będą zagadnień z zakresu strategii marketingowych, marketingu partyzanckiego czy też grywalizacji. Dodatkowo organizatorzy chcą pokazać swoje akademickie miasto jako pełne interesujących, niestandardowych miejsc, które warto zobaczyć.

MARKETING CHALLENGE VIII plakat

opublikowano: 2014-04-30
Komentarze
Polityka Prywatności