Premierowe pokazy kolekcji najlepszych polskich i światowych projektantów na sezon jesień-zima 2016/2017 będzie można obejrzeć podczas 14. Edycji FashionPhilosophy Fashion Week Poland. Wydarzenie odbędzie się w Łodzi w terminie 19-24 kwietnia 2016 r.
Przez sześć kwietniowych dni Łódź będzie stolicą polskiej mody. Na wybiegach Designer Avenue, Studio i Off out of Schedule królować będą premierowe kolekcje przygotowane przez najlepszych projektantów i marki odzieżowe na sezon jesień-zima 2016/2017, które staną się wyznacznikami modowych trendów. Tradycją Fashion Week Poland są pokazy kolekcji zagranicznych kreatorów. W ramach partnerskiej współpracy z europejskimi fashion weekami wiosną w Łodzi gościć będziemy projektantów związanych z Moda Lisboa, Lviv Fashion Week i Serbia Fashion Week. W poprzednich edycjach gośćmi wydarzenia byli m.in. Dawid Tomaszewski, Agata Ruiz de la Prada, Nuno Gama, Slava Zaitsev, Junko Koshino, Carlos Gil, Miguel Vieira, Gaspard Yurkievich i Georges Chakra.
Przez wszystkie dni w strefie Showroom kilkudziesięciu projektantów prezentować będzie kolekcje unikatowej odzieży, biżuterii i dodatków. Showroom jest miejscem, w którym można także dokonać zakupu autorskich projektów.
Co słychać u Walerii Tokarzewskiej-Karaszewicz
Waleria Tokarzewska-Karaszewicz zwyciężczyni konkursu marki SEAT i FashionPhilosophy Fashion Week Poland podczas 14 edycji wydarzenia zaprezentuje w Łodzi swoją nową kolekcję. Dla przypomnienia - konkurs odbył się w przestrzeni internetu i spotkał się z ogromnym zainteresowaniem - 230 projektantów zgłosiło prawie 400 prac! Zgodnie z naszymi obietnicami pomagamy Walerii Tokarzewskiej-
Na początku kwietnia Waleria wyjedzie do Hiszpanii do siedziby światowych liderów w produkcji tkanin: Royo w Walencji oraz Sedatex w Barcelonie. Ten wyjazd - to nagroda ufundowana przez LINEXIM TKANINOWNIĘ. Dzięki udziałowi w konkursie i Fashion Week Poland Waleria Tokarzewska-Karaszewicz otrzymała także propozycję współpracy z jednym z największych polskich domów mody.
13. wiosenną edycję wydarzenia odwiedziło kilkanaście tysięcy gości - wśród nich byli przedstawiciele polskich i zagranicznych mediów, projektanci, przedstawicieli biznesu, celebryci oraz pasjonaci mody. Ubiegły rok był rekordowy pod względem ilości publikacji w polskich i zagranicznych mediach. W Polsce ukazało się ponad 16 000 publikacji i kilka tysięcy w mediach zagranicznych. Do najważniejszych należą m.in. artykuły w Not Just A Label i Sportswear International. FashionPhilosop