6 marca 2010 (sobota)
(Archiwum)
Modowy weekend w muzeum... z celem charytatywnym!
W sobotę i niedzielę 6-7 marca lokalne fashioniski będą mogły dowiedzieć się, jakie nowinki modowe przygotowały dla nich rodzime marki odzieżowe. Swoje kolekcje wiosna-lato 2010 w formie wystawy czasowej w Muzeum Fabryki zaprezentują Tatuum, Troll, Top Secret i Monnari. To jeszcze nie wszystko. W sobotę i niedzielę od godz. 17 będzie dyżurowała stylistka, która pomoże w diagnozie wizerunku i doradzi paniom odwiedzającym muzeum jak dobrać najlepszy styl dla siebie. Weekendowi będzie towarzyszył cel charytatywny – pomoc kobietom, które chcą wrócić do aktywnego życia zawodowego po chorobach czy wychowywaniu dzieci.
6 i 7 marca w Muzeum Fabryki stanie puszka, do której będzie można
wrzucać datki na rzecz Ośrodka Aktywizacji Zawodowej i Społecznej
Caritas Archidiecezji Łódzkiej „OAZiS”. Znajdujące się pod jego opieką
kobiety to najczęściej bezrobotne matki, które wypadły
z rynku zawodowego; zmagały się z chorobą dziecka, własną albo po
prostu postanowiły zostać w domu z dziećmi, a sytuacja zmusiła je do
ponownego podjęcia zatrudnienia...
i mają z tym problem z powodu „czarnej dziury” w CV.
Aby pomóc paniom pozostającym pod opieką Caritasu – Muzeum Fabryki
zorganizowało specjalną wystawę oraz porady stylistki, pracującej na co
dzień dla marek Troll i Top Secret. Każdy odwiedzający muzeum przed
Dniem Kobiet może wrzucić datek na rzecz podopiecznych ośrodka do
specjalnie oznakowanej puszki z logo „Caritasu” przy kasie.
Skorzystanie z porady stylistki jest wliczone w cenę biletu wstępu
do muzeum (3 zł – ulgowy, 4 zł – normalny). W ramach wejścia
odwiedzający będą oprowadzeni po muzeum i poznają przemysł tekstylny od
czasu Poznańskiego aż do dzisiejszej mody łódzkiej. Będą mogli
przyjrzeć się pracy starych krosien podczas pracy, zobaczyć trendy
rodzimych marek na wiosnę-lato i poddać się diagnozie wizerunku.
ostatnia aktualizacja: 2010-02-25