Wydział Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego, Bank Zachodni WBK oraz Studenckie Koło Naukowe Marketingu MarkeTEAM mają zaszczyt zaprosić na Seminarium „Rola gwiazd w strategiach komunikacji marketingowej firm”.
W ramach Seminarium przewidujemy następujące spotkania:
1. Czy kreatywna reklama bankowa może być skuteczna? (przyczyny i efekty wykorzystania wizerunku gwiazd zagranicznych w kampaniach Banku Zachodniego WBK)
Prowadzący: Jędrzej Marciniak Dyrektor Obszaru Zarządzania Marką i Relacji Inwestorskich Banku Zachodniego WBK
2. Narzędzie BrandAsset Valuator w ocenie dopasowania wizerunków gwiazdy i reklamowanej marki
Prowadzący: Marek Staniszewski Członek zarządu ds. strategii w grupie Young & Rubicam Brands, BAV Consulting
Gospodarzem i moderatorem spotkania jest dr Bartłomiej Kurzyk
Termin: Środa, 28 kwietnia, godziny: 10:30 – 12:30 Miejsce: Wydział Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego (Łódź, ul. Matejki 22/26), aula A0 (poziom -1).
Na spotkanie serdecznie zapraszamy wszystkich studentów Uniwersytetu Łódzkiego oraz wszystkich zainteresowanych marketingiem.