28 kwietnia 2010 (środa)
(Archiwum)

Rola gwiazd w strategiach komunikacji marketingowej firm

Wydział Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego, Bank Zachodni WBK oraz Studenckie Koło Naukowe Marketingu MarkeTEAM mają zaszczyt zaprosić na Seminarium „Rola gwiazd w strategiach komunikacji marketingowej firm”.

W ramach Seminarium przewidujemy następujące spotkania:

1. Czy kreatywna reklama bankowa może być skuteczna? (przyczyny i efekty wykorzystania wizerunku gwiazd zagranicznych w kampaniach Banku Zachodniego WBK)

Prowadzący: Jędrzej Marciniak
Dyrektor Obszaru Zarządzania Marką i Relacji Inwestorskich Banku Zachodniego WBK

2. Narzędzie BrandAsset Valuator w ocenie dopasowania wizerunków gwiazdy i reklamowanej marki

Prowadzący: Marek Staniszewski
Członek zarządu ds. strategii w grupie Young & Rubicam Brands, BAV Consulting

Gospodarzem i moderatorem spotkania jest dr Bartłomiej Kurzyk

Termin: Środa, 28 kwietnia, godziny: 10:30 – 12:30
Miejsce: Wydział Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego (Łódź, ul. Matejki 22/26), aula A0 (poziom -1).

Na spotkanie serdecznie zapraszamy wszystkich studentów Uniwersytetu Łódzkiego oraz wszystkich zainteresowanych marketingiem.

Więcej informacji na www.wz.uni.lodz.pl


ostatnia aktualizacja: 2010-04-22
« powrót
Komentarze
Polityka Prywatności