Reklamoteka Jean Marie Boursicot to największe na świecie archiwum filmów reklamowych. Posiada w swoich zbiorach ponad 700 000 filmów reklamowych. Co roku zbiory powiększają się o 25 000 kolejnych, z których Jean Marie układa swój niepowtarzalny spektakl, w którym reklamy najnowsze mieszają się z archiwalnymi, najpiękniejsze z kiczowatymi, animowane z najnowszymi osiągnięciami sztuki filmowej.
Noc Reklamożerców jest prezentowana na 5 kontynentach, w 160 miastach i oglądana przez ponad 300 000 widzów na świecie, od Władywostoku po Nowy Jork, przez Dżakartę, Liban, Pekin, Warszawę i… Zabrze czy Elbląg.
Reklamożercy to:
- mieszkańcy dużych
miast
- młodzi (44% 21-25
lat, 23% 26-30 lat,15% 31-40 lat*)
- kobiety i mężczyźni
(54% kobiet*)
- wykształceni –
wykształcenie wyższe lub studenci (44% - studenci, 41% pracuje*)
- pracownicy agencji
reklamowych i mediów, brand - manangerowie, dziennikarze, ludzie ciekawi świata,
pasjonaci reklamy, otwarci na nowości, liderzy opinii
Noc Reklamożerców to:
- unikalny na świecie spektakl złożony wyłącznie z reklam
obok festiwalu w
Cannes największe międzynarodowe święto reklamy
- pokazywany od 27 lat,
w 40 krajach na świecie, w Polsce od 15 lat…
- jedyna w swoim
rodzaju panorama mód, trendów kulturalnych i najnowszych osiągnięć w sztuce
filmowej
- sześć godzin reklamowego
szaleństwa i zabawy
w niepowtarzalnej atmosferze a do tego konkursy, wystawy,
DJ-eje…
A w dodatku wspaniała oprawa – koncerty, DJ-eje, animatorzy sal, konkursy, wystawy, degustacje, specjalne scenografie, gwizdki, balony, wideo show w holach, laser show przed kinami.
Widownia: 17 - 18 000 widzów (prognoza)
16 kin, 16 miast!
Miejsce: Multikino, Łódź, ul. Piłsudskiego 5