12 grudnia 2012 (środa), godz. 11:00

Aromamarketing

Można zamknąć oczy, zatkać uszy, ale nie można przestać oddychać… Już 12 grudnia br. odbędzie się projekt SKN Marketingu AIDA, którego tematem będzie: Aromamarketing – przez nos do serca klienta! Marketing zapachowy to jedna z najważniejszych dziedzin wspierających sprzedaż bezpośrednią. Na naszym kolejnym spotkaniu będziecie mogli dowiedzieć się więcej o marketingu sensorycznym, poznać firmę, która stosuje taki rodzaj reklamy, a także przekonać się o sile działania zapachów na własnej skórze!

Zaproszeni goście udowodnią, że nie można oprzeć się reklamie zapachowej.  Każdego dnia zapach ma znaczący wpływ na nasze zachowanie, nastrój czy emocje – nie możemy go ignorować, ponieważ jest on odbierany niezależnie od naszej woli. Zbliżające się święta Bożego Narodzenia, zapach wanilii, pomarańczy oraz goździków to doskonałe „wabiki” na klientów. Przyjdź i dowiedz się, jak innymi zapachami można kusić oraz jak odnieść sukces stosując w sprzedaży coraz bardziej popularny aromamarekting.

Gośćmi spotkania będą przedstawiciele znanej, warszawskiej firmy – Internet Media Services S.A., która specjalizuje się w marketingu sensorycznym oraz muzycznym. O magii zapachu, świąt oraz wabieniu klienta opowiedzą: Małgorzata Belke oraz Wojciech Grędziński. Firma obecnie współpracuje m.in. z liniami lotniczymi LOT, z salonami Valentino, Home & You, Endo, CCC, Qazi, Boti, Lavard, Li Parie, Galeriami Handlowymi.

To wszystko już:            12  grudnia 2012 r.

Godzina:                          11:30 – 13:00

Miejsce:                           Wydział Zarządzania UŁ, ul. Matejki 22/26 w Łodzi

Sala:                                 215 (II piętro)

 

Liczba miejsc ograniczona!

Chcesz mieć pewne miejsce? Wyślij swoje imię i nazwisko na adres:

sknaida@gmail.com


opublikowano: 2012-12-07
Komentarze
Polityka Prywatności