16 maja 2013 (czwartek)

Spotkanie hiperaktywny marketing

marketing

16 maja na Wydziale Zarządzania UŁ odbędzie się projekt SKN Marketingu AIDA oraz łódzkiej firmy MOSQI.TO, którego tematem będzie: Hiperaktywny marketing - co o nim wiesz?

Na spotkaniu dowiecie się:
- na czym polega Brand Advertising;
- jak stworzyć skuteczną kampanię reklamować;
- jak wykorzystać Internet w promocji marki;
- na czym polega branded kontent;
- jak ważna jest reklama w budowaniu wizerunku firmy.

Gośćmi spotkania będzie znana łódzką firma – MOSQI.TO, która specjalizuje się w przygotowaniu kreacji, strategii kampanii zarówno wizerunkowych, reklamowych, jak i sprzedażowych. Zaufali im m. in. IKEA, mBank, Knorr, ING Bank Śląski, a także Manufaktura, wprowadzając Tuters.

To wszystko 16 maja 2013 r. w godzinach 11:30 – 13:00 na Wydziale Zarządzania UŁ, ul. Matejki 22/26 (sala 309, III piętro), Łódź.

Liczba miejsc ograniczona!
Chcesz mieć pewne miejsce? Wyślij swoje imię i nazwisko na adres: sknaida@gmail.com

marketing plakat

opublikowano: 2013-05-10
Komentarze
Polityka Prywatności