16 maja na Wydziale Zarządzania UŁ odbędzie się projekt SKN Marketingu AIDA oraz łódzkiej firmy MOSQI.TO, którego tematem będzie: Hiperaktywny marketing - co o nim wiesz?
Na spotkaniu dowiecie się: - na czym polega Brand Advertising; - jak stworzyć skuteczną kampanię reklamować; - jak wykorzystać Internet w promocji marki; - na czym polega branded kontent; - jak ważna jest reklama w budowaniu wizerunku firmy.
Gośćmi spotkania będzie znana łódzką firma – MOSQI.TO, która
specjalizuje się w przygotowaniu kreacji, strategii kampanii zarówno
wizerunkowych, reklamowych, jak i sprzedażowych. Zaufali im m. in. IKEA,
mBank, Knorr, ING Bank Śląski, a także Manufaktura, wprowadzając
Tuters.
To wszystko 16 maja 2013 r. w godzinach 11:30 – 13:00 na Wydziale Zarządzania UŁ, ul. Matejki 22/26 (sala 309, III piętro), Łódź.
Liczba miejsc ograniczona! Chcesz mieć pewne miejsce? Wyślij swoje imię i nazwisko na adres: sknaida@gmail.com