Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi organizuje webinar "Design thinking w pracy i w domu", który odbędzie się 14 czerwca o godzinie 12:00.
To, czego możemy być pewni to fakt, że
przyjdzie nam się niejednokrotnie mierzyć z wieloma wyzwaniami
osobistymi i zawodowym, które będą od nas wymagały określonych
kompetencji oraz umiejętności radzenia sobie z problemami.
Jak się przygotować na nieznane?
Sposobów
jest wiele. Porozmawiamy o nich podczas webinaru. Jednym z nich jest
design thinking – skuteczna metoda wspierająca projektowanie rozwiązań,
wzmacniająca kreatywność i pracę zespołową.
Prowadzącymi spotkanie będą:
Beata Michalska-Dominiak
Doświadczony
moderator design thinking, certyfikowany trener biznesu, praktyk z
bogatym doświadczeniem w prowadzeniu i kierowaniu projektami oraz
wsparciu procesów transformacyjnych w organizacjach. Członek Polskiego
Stowarzyszenia Kreatywności. Współzałożycielka społeczności
"Klientocentryczni" skupiającej ekspertów z zakresu design thinking,
service design, UX, customer research. Współautorka pierwszego
podręcznika z zakresu design thinking bazującego na doświadczeniach w
polskim biznesie – „Poradnik design thinking – czyli jak wykorzystać
myślenie projektowe w biznesie". Trenerka w programie Driving Innovation
The Chartered Institute of Marketing. Czerpie z potencjału myślenia
projektowego podczas prowadzenia szkoleń i warsztatów dla biznesu,
administracji publicznej, edukacji i sektora pozarządowego. Współpracuje
z uczelniami. Bierze udział w konferencjach, kongresach w roli
eksperta. Angażuje się w wiele inicjatyw, w ramach których zamienia
problemy na wyzwania i wspiera w poszukiwaniu skutecznych rozwiązań.
Piotr Grocholiński
Posiada
20-letnie doświadczenie w zakresie tworzenia strategii, modeli
biznesowych, segmentacji, zarządzania produktem oraz przeprowadzania
zmian w organizacji. Pracował w środowiskach wielokulturowych m.in. ING
Banku Śląskim, Nordea Banku, LG Petro Banku oraz udzielał niezależnego
wsparcia biznesowego dla firm z różnych sektorów (Bankowość,
Ubezpieczenia, Energetyka, Edukacja, Turystyka, NGO, Budownictwo, Usługi
Medyczne, Branża Kreatywna). Dzięki praktyce biznesowej i projektowej
skutecznie łączy obszar biznesowy z procesami projektowania.
Pomaga
liderom i ich zespołom wdrażać metody projektowe oparte na
klientocentryczności oraz wzmacniać kulturę innowacji. Wspiera firmy w
osiąganiu przewagi konkurencyjnej poprzez pomoc w wyznaczaniu nowych
kierunków strategicznego rozwoju. Prowadzi programy, które łączą
analityczne spojrzenie na obecną sytuację firmy, jej silne strony z
podejściem tzw. forward thinking w celu określenia możliwości rozwoju,
opracowania nowych modeli biznesowych i wykorzystania szans rynkowych w
zakresie utrzymania obecnych i pozyskania nowych klientów oraz wzrostu
efektywności. Wspiera liderów we wzmocnieniu swoich kompetencji
przywódczych: myśleniu strategicznym, budowaniu zaangażowania i rozwoju
podległych pracowników.