21 kwietnia 2009 (wtorek), godz. 10:00
(Archiwum)
Marketing Miast i Regionów - wyzwania dla Łodzi i Regionu Łódzkiego
Katedra Marketingu Międzynarodowego i Dystrybucji Uniwersytetu Łódzkiego (Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych) organizuje kolejne sympozjum poświęcone marketingowi miast i regionów.
Zespół
prof. Tomasza Domańskiego jest prekursorem w skali ogólnopolskiej badań
i doradztwa w zakresie tworzenia strategii marketingowych dla miast i
regionów. Zespół ten organizował pierwsze w Polsce międzynarodowe
sympozjum na temat marketingu terytorialnego w 1996 r. z udziałem
partnerów z Francji (Lyon), Hiszpanii (Grenada) oraz Włoch (Padwa).
W
ciągu ostatnich 10 lat członkowie zespołu opublikowali szereg prac na
temat innowacyjnych strategii marketingowych oraz na temat budowania
marki miast i regionów. Wykonali również oryginalne badania dotyczące
strategii budowania marki Łodzi.
Na seminarium zorganizowanym w
Sali Senatu Uniwersytetu Łódzkiego 21 kwietnia 2009 r. o godz. 10.00
członkowie zespołu (dr W. Rudolf, dr M. Hereźniak, mgr M.
Karpińska-Krakowiak) oraz zaproszeni goście: z Lodz Art Center (Maja
Kudlińska) oraz z Projektu EC1 (Mariusz Jachimek) prezentować będą
różne wyzwania towarzyszące komunikacji marketingowej na temat Łodzi i
Regionu.
Do udziału w seminarium zaprosiliśmy młodzież licealną,
gimnazjalną oraz akademicką, jak również wszystkich entuzjastów Łodzi i
Regionu.
ostatnia aktualizacja: 2009-04-15