Miejsce i termin:
Łódź, 17 marca, godz. 10:00 - 16:00
Trener: Daniel Woźniak
Adres: al. Politechniki 3a, sala konferencyjna na I piętrze
Każdy człowiek zajmuje się sprzedażą, niezależnie od tego, co robi na co dzień. Całe życie to ciągły proces komunikowania się z innymi, przekonywania ich i
wywierania na nich wpływu (robiony w większości bez świadomego
udziału człowieka).
Coraz
częściej mówi się, że 10 procent czołowych handlowców w każdej branży
przejmuje 90 procent zysku. W takim razie, co robi te 10%!?
To szkolenie będzie w dużej mierze odpowiedzią na to pytanie.
Organizatorzy wybrali 10 najlepszych i sprawdzonych w praktyce strategii sprzedawców, których nauczą się uczestnicy szkolenia.
Oto one:1.
Umiejętność wchodzenia w zasobny stan umysłu/stan kreatywności - uczestnicy nauczą
się wchodzić w up-time, by mieć większy dostęp do zasobów
2. Umiejętność korzystania ze swoich słabych i mocnych stron w
procesie sprzedażowym. Uczestnicy dowiedzą się, jak znajdować atuty w słabych
stronach i korzystać z nich w sprzedaży.
3. Świadomość sukcesu
często pomijana jest przez sprzedawców. Czyli sprawdzenie czy tak na prawdę
wierzą w produkt i chcą go sprzedawać.
4. Rozpoznawanie wewnętrznych ograniczeń/sabotaży oraz umiejętność wychodzenia ponad nie. Uczestnikom zostaną przedstawione dwa podejścia:
a) praca z ograniczeniami za pomocą małych kroków
b) zmiana przekonań za pomocą zmiany pozycji ciała
5. Adaptacja do zmieniających się warunków środowiska, sytuacji,
produktu i drugiego człowieka. Sprzedawcy muszą cały czas przystosowywać
się do warunków, w jakich aktualnie się znajdują.
6. Identyfikowanie potrzeb - Uczestnicy nauczą się za pomocą pytań
identyfikować ukryte interesy klienta. Dzięki temu będą potrafili precyzyjniej
przedstawić klientowi produkt, uwzględniając jego system wartości.
7. Umiejętne radzenie z obiekcjami klienta - omówione zostaną najczęstsze obiekcje klientów oraz sposoby skutecznego radzenia sobie z nimi.
8. Sprzedaż pytaniami - prowadzi do tworzenia warunków między sprzedawcą, a
potencjalnym klientem dzięki czemu uczestnicy lepiej poznają strategie decyzyjne
klienta, wartości oraz kilka innych rzeczy które pomogą w finalizacji
sprzedaży
To 8 kluczowych strategii, z racji tego, że szkolenia
są tworzone dla potrzeb grupy i każde może być trochę inne, kolejne
strategie sprzedażowe uczestnicy poznają na szkoleniu.
Koszt szkolenia: 39 zł (w dniu szkolenia 55 zł)
Logistyka i zapisy na:http://www.eddu.pl/index.php/szkolenia/10-najlepszych-strategii-sprzedawcow-naucz-sie-sprzedawac