17 marca 2013 (niedziela)

Szkolenie: 10 najlepszych strategii sprzedawców - naucz się sprzedawać

Kluby EDDU - szkolenie

Kluby EDDU zapraszają na kolejne szkolenie. Tym razem zagadnienia będą dotyczyć efektywnej sprzedaży.

Miejsce i termin:

Łódź, 17 marca, godz. 10:00 - 16:00

Trener: Daniel Woźniak

Adres:
al. Politechniki 3a, sala konferencyjna na I piętrze

Każdy człowiek zajmuje się sprzedażą, niezależnie od tego, co robi na co dzień. Całe życie to ciągły proces komunikowania się z innymi, przekonywania ich i wywierania na nich wpływu (robiony w większości bez świadomego udziału człowieka). 

Coraz częściej mówi się, że 10 procent czołowych handlowców w każdej branży przejmuje 90 procent zysku. W takim razie, co robi te 10%!? 

To szkolenie będzie w dużej mierze odpowiedzią na to pytanie.
Organizatorzy wybrali 10 najlepszych i sprawdzonych w praktyce strategii sprzedawców, których nauczą się uczestnicy szkolenia.

Oto one:

1. Umiejętność wchodzenia w zasobny stan umysłu/stan kreatywności - uczestnicy nauczą się wchodzić w up-time, by mieć większy dostęp do zasobów

2. Umiejętność korzystania ze swoich słabych i mocnych stron w procesie sprzedażowym. Uczestnicy dowiedzą się, jak znajdować atuty w słabych stronach i korzystać z nich w sprzedaży. 

3. Świadomość sukcesu często pomijana jest przez sprzedawców. Czyli sprawdzenie czy tak na prawdę wierzą w produkt i chcą go sprzedawać. 

4. Rozpoznawanie wewnętrznych ograniczeń/sabotaży oraz umiejętność wychodzenia ponad nie. Uczestnikom zostaną przedstawione dwa podejścia:
a) praca z ograniczeniami za pomocą małych kroków
b) zmiana przekonań za pomocą zmiany pozycji ciała

5. Adaptacja do zmieniających się warunków środowiska, sytuacji, produktu i drugiego człowieka. Sprzedawcy muszą cały czas przystosowywać się do warunków, w jakich aktualnie się znajdują.

6. Identyfikowanie potrzeb - Uczestnicy nauczą się za pomocą pytań identyfikować ukryte interesy klienta. Dzięki temu będą potrafili precyzyjniej przedstawić klientowi produkt, uwzględniając jego system wartości.

7. Umiejętne radzenie z obiekcjami klienta - omówione zostaną najczęstsze obiekcje klientów oraz sposoby skutecznego radzenia sobie z nimi.

8. Sprzedaż pytaniami - prowadzi do tworzenia warunków między sprzedawcą, a potencjalnym klientem dzięki czemu uczestnicy lepiej poznają strategie decyzyjne klienta, wartości oraz kilka innych rzeczy które pomogą w finalizacji sprzedaży 

To 8 kluczowych strategii, z racji tego, że szkolenia są tworzone dla potrzeb grupy i każde może być trochę inne, kolejne strategie sprzedażowe uczestnicy poznają na szkoleniu.

Koszt szkolenia: 39 zł (w dniu szkolenia 55 zł)

Logistyka i zapisy na:

http://www.eddu.pl/index.php/szkolenia/10-najlepszych-strategii-sprzedawcow-naucz-sie-sprzedawac



opublikowano: 2013-03-12
Komentarze
Polityka Prywatności